west kust deel 2 - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lara Helder - WaarBenJij.nu west kust deel 2 - Reisverslag uit Darwin, Australië van Lara Helder - WaarBenJij.nu

west kust deel 2

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Lara

09 Juni 2019 | Australië, Darwin

hallo alleen,

Broome is een super leuke stad met schattige winkeltjes en een super mooi strand met een super mooie zon ondergang. Nadat we Broome hadden verlaten is er van alles gebeurt. Ten eerste hebben we Sophia in Broome achtergelaten omdat zij daar langer wilde blijven. We wilde eigenlijk nog naar een bepaald plakje nog wat boven Broome maar omdat het allemaal dirt road was wilde we het niet gokken. Dus zijn we door gereden. We zijn langs een paar schattige stadjes gekomen super grote bomen gezien en van alles beleeft. De andere auto had namelijk wat pech. Eerst begon er opeens water te lekken van onder uit de auto. Dat bleek niet heel ernstig te zijn gelukkig. Daarna kwamen we een keer laat aan op een camping dus moesten we in het donker koken en hadden we van de andere auto de koplampen aan laten staan. Hierdoor was de accu leeg. Daarnaast roken we ook een soort benzine geur. We besloten er de volgende ochtend naar te kijken omdat het al laat was en iedereen moe van de dag. De volgende ochtend bleek echter dat niet alleen de accu leeg was maar ook een buisje dat de benzine naar de motor brengt lek was dus moest ik met mijn auto (40 kilometer verderop) naar het dorpje rijden om een automonteur te halen voor de andere auto. Nadat dat gemaakt was was het helaas nog niet over. De andere auto had ook nog eens een accu die helemaal kapot was. Dus besloten we een paar dingen over te slaan en gelijk door naar Darwin te rijden. Eenmaal in Darwin konden ze gelukkig snel een nieuwe accu der in gezet krijgen. Die avond hadden we helaas ook onze laatste avond samen omdat Sophie, Gemma en Giz hadden besloten om stukje terug te reizen naar een national park en ik en Donna nog in Darwin wilde blijven. De avond was erg gezellig. De ochtend was het dat 'afscheid' nemen van elkaar en zijn Donna en ik naar een hostel gegaan om even bij te komen. De dag er op hebben we samen Darwin verkent met haar leuke straatjes en plekjes. s' Avonds pizza wezen en daarna nog even naar een markt gegaan. Die avond ook gelijk 'afscheid' genomen van Donna omdat ik de volgende dag naar een huis zou vertrekken van mensen die ik heb ontmoet vlak bij Uluru en daar mag verblijven voor een paar dagen. Die ochtend heb ik nog een keuring laten doen bij mijn auto omdat je hier als je 10000 kilometer heb gereden je auto moet laten keuren. gelukkig was alles nog helemaal goed. De dag er op ben ik naar Litchfield geweest. Super leuk national park met veel plekjes om te zwemmen. De zondag (Dat is het vandaag) Heb ik lekker genoten van het fijt dat ik even in een normaal huis zit. of te wel niet veel gedaan dus :p Morgen ga ik weer verder reizen richting Cairns. Ik ga dit reizen met een meisje uit Israël, Gaia. Ik vraag me af wat me nu weer te wachten staat.

groetjes van Down Under

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Lara

Hier lees je alles over mijn 9 maanden in Australië.

Actief sinds 16 Nov. 2018
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 3370

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

15 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

07 November 2018 - 22 Augustus 2018

Mijn reis door Australië

Landen bezocht: