samen met pa en ma deel 2/west kust deel 1 - Reisverslag uit Broome, Australië van Lara Helder - WaarBenJij.nu samen met pa en ma deel 2/west kust deel 1 - Reisverslag uit Broome, Australië van Lara Helder - WaarBenJij.nu

samen met pa en ma deel 2/west kust deel 1

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Lara

26 Mei 2019 | Australië, Broome

hallo allemaal,

Na een tijdje geen internet was het nu wel weer tijd om wat van mij te laten horen! De dag na het CBD zijn we richting Frementle gereden. De dag zelf niet heel veel bijzonders gedaan maar wel even lekker gezwommen in de zee en beetje bijgekomen van het reizen. De dag erna daar in tegen zijn we maar Rottnes eiland geweest wat echt super mooi was! We hadden daar fietsen gehuurd en de bedoeling was om rondje op het eiland te fietsen. (helaas voor ons) Hadden we een verkeerde afslag genomen hebben we stukje binnen lands gefietst wat ook erg mooi was maar we hadden het rondje graag helemaal afgemaakt.
De dag die er opvolgde ging pap helaas weg. Maar we hebben de dag zelf nog in Frementle gewandeld. Ik vind denk ik Frementle leuker dan het CBD van Perth omdat Frementle schatig en een super leuke markt heeft. Ook vind ik het allemaal even wat kleinschaliger waar ik sowieso meer van hou. In de avond was het echt helaas gedag zeggen tegen pa. Dat was wel weer lastig maar ik zie hem snel genoeg weer terug. Ma en ik zijn de volgende dag naar beneden gereden richting margaret rivier. We hebben daar vandaan een halfuurtje verder op gekampeerd (in Yallingup). hier zin we 4 dagen gebleven. In de omgeving was het echt super mooi. Vlak bij de camping een super mooi strand (helaas te slecht weer om even te zwemmen of zo). We zijn bij een vuurtoren geweest, naar Margaret rivier en een soort natuurlijke spa. Waren een paar heerlijke dagen om bij te komen. De dag voor ma weg ging zijn we terug gegaan naar Perth en hebben we in een niet al te fijn hostel geslapen. De vrijdag dat ma weg ging zijn we ontbijten met een super lekker taart(je) toen naar mijn nieuwe hostel gereden en daarna nog even naar het strand geweest. Daarna terug naar het hostel en eten koken en spelletje gedaan. Het afscheid van ma was ook wel zwaar maar het zelfde als met pa ik zie der snel weer terug.
De maandag na ma haar vertrek ben ik begonnen met een nieuwe roadtrip de west kust op. Ik reis samen met 5 andere meiden. 3 Nederlanders en 2 Duitsers. Voor mij was het wat lastig om te wennen aan zoon grote groep maar begin me langzaam wel steeds meer op mijn gemak te voelen. Daarnaast zijn we al op heel veel mooie plekken geweest zoals: de Pinnacles, Pink lake, Kalbarri National park (Nature Window), Monkey Mia, Exmouth, Karijini national park en we zijn nu in Broome. We gaan helemaal om hoog naar Darwin waar we nog ongeveer 1 tot 1,5 week over gaan doen. Deze plekken waren allemaal mooi en bijzonder op hun eigenmanier maar de mooiste hereniging heb ik denk in Exmouth omdat ik daar met walvis haaien ben wezen zwemen wat zo onwijs gaaf was. Dat was echt een ervaring om nooit te vergeten. Ik ben vooral benieuwt wat me nog meer te wachten staat de tijd dat ik nog met deze groep blijf reizen. En de mensen die me willen bereiken mijn verbinding is heel erg slecht dus alvast sorry als ik 3 dagen later antwoord geef :p.

Groetjes van Down Under

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Broome

Lara

Hier lees je alles over mijn 9 maanden in Australië.

Actief sinds 16 Nov. 2018
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3371

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

15 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

07 November 2018 - 22 Augustus 2018

Mijn reis door Australië

Landen bezocht: