Shepparton - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Lara Helder - WaarBenJij.nu Shepparton - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Lara Helder - WaarBenJij.nu

Shepparton

Door: Lara van den Helder

Blijf op de hoogte en volg Lara

23 Maart 2019 | Australië, Shepparton

Hallo allemaal!,

Ik weet dat ik een tijdje niet zoveel heb laten horen van me maar om eerlijk te zijn doe ik niet zo veel speciale dingen. Mijn dagen doordeweeks bestaan vooral uit naar peren staren en degene die goed zijn in een doos of krat doen en de afgekeurde peren weggooien. Voor de rest is mijn huis in de afgelopen weken ook verandert. Ik woon nu samen met 3 duitsers Vicky en Svenja waar ik het erg goed mee kan vinden en Denise. Dan woont er nu nog een andere italiaan bij mij in huis (wat ook mijn nieuwe kamergenoot is) en de twee fransen zijn er ook nog.
Van het andere huis kan ik het vooral erg goed vinden met 2 engelse meisje Libbie en Charlee. Vandaag ging Charlee wel weer verder met haar reis. Ook al hebben we afgesproken elkaar weer op te zoeken in Europa en heeft Charlee me Fish en Chips beloofd viel het afscheid voor nu me toch wel zwaar.
Voorderest ben ik druk bezig met het trainen voor de 5 kilometer lopen wat best zwaar is soms. Het is hier namelijk nog steeds erg warm (20 tot 35 graden) en de warmste momenten van de dag liggen vaak rond een uur of 4/5. Ik ben al lang blij dat het geen 45 graden meer is wat we ook 2 a 3 weken gehad hebben.
In het weekend ben ik soms ook aan het werk dus als je dan ook nog boodschappen moet doen, koken, je was, schoonmaken en dan nog een paar kleine huishoudelijke dingen zijn je vrije dagen zo weg.
Het weekend van 9 maart ben ik er wel even uit geweest. Omdat Amy weg ging ben ik de zaterdag naar Melbourne afgereisd (3 uur heen 3 uur terug) zodat we daar nog een leuke dag konden hebben samen. Deze dag hebben we vooral doorgebracht in Brighton Beach.
Het is over het algemeen redelijk lastig om shepparton uit te komen omdat het openbaar vervoer heel beperkt is en ik alles op de fiets aan het doen was. Maar nu heb ik een auto aangeschaft dus ben ik een stuk vrijer in wat ik doe! Dus ben ik afgelopen weekend samen met Libbie en Charlee naar watervallen en een meer in de buurt geweest voor een dag. Dat was super leuk. De watervallen waren misschien niet echt heel erg hoog maar de natuur er omheen was erg mooi. Je moest ook een beetje over rotsen klimmen om er te komen wat het zeker leuker maakte.
Nu hoef ik nog maar 3 weken naar peren te gaan staren en dan komen mijn ouders richting Melbourne waar ik echt niet veel langer meer op kan wachten. Ik heb zeker geen verkeerde tijd gehad hier in Shepparton maar zo met het einde in zicht lijkt elke peer er weer 1 te veel en natuurlijk kan ik ook niet wachten om mijn ouders te zien!

Ik hoop dat ik jullie weer wat meer op de hoogte heb gebracht over wat ik nu allemaal weer uitspook down under.

Groetjes! :)

  • 23 Maart 2019 - 04:13

    Clemens:

    Leuk verslag. Heb ook zin in Aussie. Foto s zijn niet te openen?

  • 26 Maart 2019 - 13:43

    Wim Rodenburg:

    Hallo Lara, leuk dat je ons de link hebt gegeven. Zo kunnen we lezen hoe het je vergaat. Ik zie dat je al meerdere reisverslagen hebt gemaakt. Die gaan we natuurlijk allemaal lezen. Heel veel respect voor hoe je deze onderneming bent begonnen en nu ten uitvoer brengt. Ik begrijp dat je uitkijkt naar de komst van je ouders. Hou vol tot dan en natuurlijk een fijne tijd met hen. Ook nog veel plezier daarna. Al het goede gewenst en zo af en toe zullen we kijken of je weer wat hebt geschreven. Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Shepparton

Lara

Hier lees je alles over mijn 9 maanden in Australië.

Actief sinds 16 Nov. 2018
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 3368

Voorgaande reizen:

15 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

15 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

16 November 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

07 November 2018 - 22 Augustus 2018

Mijn reis door Australië

Landen bezocht: